Для того, щоб провести тест-драйв будь-якої машини, ви повинні комфортно почувати себе за кермом. Для цього вдягніть одяг, в якому ви зазвичай водите свій автомобіль. Неквапно обійдіть навколо всю машину, спробуйте, чи справно працюють всі двері та вікна, якщо все у порядку, сідайте за кермо. Налаштуйте нахил та відстань від сидіння до керма так, щоб ваша позиція за кермом була комфортною. Пристебніться та заводьте машину. Звичайно, проїхавши кілька метрів, ви нічого про машину не зрозумієте, тому той, хто дає вам машину на тест-драйв, зазвичай знає, якою дорогою треба поїхати. Проїхавшись за кермом нового автомобілю ви одразу зрозумієте, підходить він вам чи ні.
Тест-драйв Skoda Karoq показав, що двигун 1,4 має 150 кінських сил та 8-ступінчатий японський автомат Айсін. Для цього автомобілю доступні 5 двигунів. Але за роки свого існування Шкода Карог знайшла, як прихильників, так і хейтерів. Деякі вважають, що це авто не можна називати кроссовером, бо посадка в ньому звичайного легкового автомобілю, а базовий кліренс 171 мм, в пакеті «погані дороги»--160 мм. Також під час дощу та після нього на бокове та переднє скло потрапляє багато грязі, бокові люстерка сильно забруднюються. Склоочисник залишає велику площу неочищеною, що значно зменшує обзорність. На https://www.skoda-kiev.com.ua/models/karoq можна почитати про всі характеристики моделі.
Якщо їхати лісом, замки дверей та ручки починають скрипіти, а багажник закривається тільки тоді, якщо прикласти до нього чимало зусиль. Але всі сучасні автомобілі будуть скрипіти, якщо їхати полями. Деяким автокористувачам не подобається забагато глянцю в салоні, на ньому швидко видно сліди від пальців та пилюку. Але якщо раз в тиждень робити прибирання вологою серветкою, все буде в порядку.
Також деяким не подобається як автоматична коробка передач робить старт. Відчувається різкий ривок, якщо натиснути на газ. Це може бути, якщо автомобіль ще не обкатаний. Тепер розглянемо те, за що власники люблять Карог—просторні та комфортні сидіння, багато місця в салоні, динаміка, керованість, непробивна підвіска, об`ємний багажник, шумоізоляція.
Двигун 1,4 TSI на сьогодні є найдинамічнішим та найекономнішим. Це досить справедливе відношення ціна—якість, витрата—динаміка. Перевага коробки передач AISIN в тому, що вона необслуговувана, восьмиступінчата, на гідро трансформаторі. Це дуже надійний варіант двигуна, якому не потрібні складні ремонти. Не забувайте про безпеку автомобіля. Він має 9 подушок безпеки, круїз-контроль та чудову шумоізоляцію. Автомобіль не зважаючи на свій вигляд не має великої ваги, може тому й економніший. Роблячи висновок, можна сказати, що Карог все таки міський варіант автомобілю, бо має для цього хорошу маневреність. Це сімейний та компактний автомобіль.